Inhoudsopgave hoofdstuk 2.2. - Ziekte
2.2. Ziekte en arbeidsongeschiktheid
2.2.1. Wanneer is iemand ziek of (situationeel) arbeidsongeschikt
2.2.2. Hoe handelen partijen als een medewerker ziek is?
2.2.2.1. Rechten en plichten van de zieke medewerker
2.2.2.2. Rechten en plichten van de werkgever bij ziekte
2.2.2.3. Loon bij ziekte
2.2.2.4. Ziekteverzuimbeleid en treffen maatregelen
2.2.3. Hoe te handelen als medewerker niet meer ziek is?
2.2.4. Hoe te handelen als medewerker gedeeltelijk arbeidsongeschikt is?
2.2.4.1. Subsidie, voorziening, proefplaatsing, premie-korting voor zieke werknemer
2.2.4.2. Hoogte van het loon (dispensatie/suppletie) zieke werknemer
2.2.4.3. Afhandeling verandering contract zieke werknemer
2.2.4.4. Onenigheid tussen medewerker en werkgever over re-integratie
2.2.4.5. Heeft de gedeeltelijk arbeidsongeschikte medewerker recht op andere arbeid
2.2.4.6. Passende arbeid bij andere werkgever
2.2.5. Medewerker is langer dan twee jaar ziek
2.2.5.1. WIA-uitkering?
2.2.5.2. WAO-uitkering?
2.2.6. Is de werknemer echt ziek?
2.2.7. Einde arbeidsovereenkomst (regelmatig) zieke werknemer